loading...
برترین های اقتصادی
karen بازدید : 21 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

 

بیمه بدنه خودرو ایران برای خودروهایی که قابلیت پوشش بیمه بدنه را دارند امکان پذیر می باشد. قابلیت پوشش بیمه بدنه اتومبیل از دو راه (سال ساخت اتومبیل و بازدید اولیه از اتومبیل) ثابت می شود. نباید بیشتر از ده سال از تولید و مونتاژ وسیله نقلیه سواری موقع صدور بیمه نامه گذشته باشد. در غیر اینصورت برای هر سال اضافه بر ده سال 5 درصد به عنوان قدمت سال ساخت به بیمه های اصلی اضافه می شود.

همچنین اتومبیل هایی که بیشتر از 20 سال از ساخت آن ها گذشته است، نیاز به مجوز از مدیریت بیمه های اتومبیل دارند. راه دیگر ثابت کردن قابلیت پوشش بیمه بدنه بازدید کارشناس مربوطه از طرف شرکت بیمه است. کارشناس مربوطه باید مجوز کارشناسی بازدید اولیه و کد اختصاصی داشته باشد. در نهایت کارشناس گزارش مربوطه را جهت صدور بیمه نامه صادر خواهد کرد.

شاید بد نباشد بدانید که مالک اتومبیل و یا شخصی که در قبال اتومبیل مسئول می باشد به این نوع از بیمه نامه احتیاج دارد. در این نوع بیمه بدنه بیمه گزار در مقابل پرداخت مبلغ حق بیمه چنانچه خودروی آن صدمه ببیند مبلغی را به عنوان خسارت از بیمه دریافت می کند.

مزایای بیمه بدنه خودرو ایران

از مزایای قابل توجه بیمه بدنه خودرو ایران این است که خودروری شما را از هر گونه خطری از قبیل آتش سوزی، سرقت، تصادف و خساراتی که موضوع بیمه به آن مربوط باشد را تحت پوشش قرار خواهد داد. بنابراین پوشش بیمه بدنه خودرو ایران نگرانی بیمه گزاران را در خصوص هزینه های پرداخت خسارت را کاهش یا از میان خواهد برد.

از طریق سایت بیمه ایران می توانید در کمتر از سه دقیقه ثبت نام خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز بیمه نامه خود را کنترل کنید.  سایت بیمه ایران این امکان را برای شما فراهم کرده است که با خیالی آسوده و بدون مراجعه حضوری نسبت به خرید بیمه بدنه خودرو ایران اقدام کنید.

بیمه بدنه چیست؟

     علی آقا مدارک خودرو را و از جمله بیمه بدنه خودرو ایران را یکی یکی چک کرد و به همراه همسرش عازم محل کار شدند، خیابان یخبندان بود و جاده لغزنده که ناگهان اتفاقی که اصلاً انتظارش را نداشتند، رخ داد.

خودروی جلویی بر اثر عبور یک عابر ترمز کرد، علی آقا هم ترمز کرد ولی خودرو کشیده شد و محکم به خودروی جلو برخورد کرد.

دقایقی بعد در کنار خیابان همسر علی آقا با ناراحتی به این فکر می کرد که پولی را که برای جهیزیه دخترشان پس انداز کرده بودند باید حالا صرف تعمیر ماشینشان می کردند؛ که علی آقا رسید و گفت: جای نگرانی نیست با بیمه بدنه خودرو ایران کل هزینه پرداخت می شود...

 

 

پوشش های بیمه بدنه خودرو ایران

با بیمه بدنه خودرو ایران، شما از پوشش های بیمه ای اصلی زیر بهره مند می شوید:

  • پرداخت هزینه ناشی از حادثه: حادثه در اینجا به هر نوع رخداد که باعث می شود خودرو به اجسام سخت برخورد کند یا بر اثر تصادف به خودروی دیگر برخورد کند، اطلاق می شود.
  • پرداخت هزینه خسارت های حاصل از آتش سوزی، صاعقه و یا انفجار .
  • پرداخت هزینه های ناشی از اقدام به سرقت خودرو. البته لازم به ذکر است که لوازم جانبی خودرو که ممکن است در نتیجه ی اقدام به سرقت صدمه ببینند بایستی قبلاً در بیمه بدنه خودرو ایران قید شده باشد.
  • پرداخت 80 درصد بهای خودرو در صورت به سرقت رفتن خودرو.

 

پوشش های اضافی بیمه بدنه خودرو ایران:

     اگر بخواهیم خودرو خود را در مقابل خسارت های زیر نیز بیمه کنیم، بهتر است کمی به اصطلاح سر کیسه را شل کنیم و مبلغی بیشتر بپردازیم.

مواردی که پوشش اضافی بیمه بدنه خودرو ایران را شامل می شود عبارت است از:

  1. پرداخت خسارت حاصل از سیل، زلزله و طوفان.
  2. شکسته شدن شیشه در اثر پارک در آفتاب داغ.
  3. پرداخت هزینه ی ایاب و ذهاب: یعنی اگر خودرو بیش از سه روز درتعمیرگاه توقف کند بیمه بدنه خودرو ایران به ازای هر یک روز به اندازه یک هزارم ارزش خودرو و نهایتاً تا سقف هفتصدهزار ریال به شما پرداخت می کند.
  4. خسارت هایی که از پاشیده شدن اسید یا رنگ و مواد شبیه به آن .
  5. خسارت های ناشی از کشیده شدن میخ و اجزای برنده.
  6. پرداخت خسارت ناشی از حوادثی که در محدوده خارج از کشور.
  7. پرداخت هزینه ناشی از سرقت لوازم خودرو.

 

قیمت بیمه بدنه ایران براساس عوامل مختلفی مشخص می شود. از عوامل تاثیر گذار بر این نوع بیمه می توان به نوع وسیله نقلیه، مدل، سال ساخت و ارزش خودرو اشاره کرد. بنابراین براساس تمامی عوامل ذکر شده قیمت بیمه بدنه ایران مشخص می شود.

بهتر است بدانید که با توجه به اینکه هر وسیله نقلیه نوع، سال ساخت و مدل مخصوص به خود را دارد قیمت بیمه بدنه آن متفاوت خواهد بود. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که بیمه گزار موقع خرید این نوع بیمه نامه باید ارزش خودرو خود را مشخص کند. توصیه می شود خودرو را با ارزش واقعی که دارد بیمه کنید. زیرا موقع بروز حادثه شرکت بیمه مبلغ پرداختی را کمتر از خسارت واقعی می پردازد.

قیمت بیمه بدنه ایران

جهت اطلاع از قیمت بیمه بدنه ایران می توانید با وارد کردن اطلاعات خودرو، تخفیف ها و پوشش ها به صورت آنلاین از ویژگی های بیمه مطلع شوید. همچنین شما می توانید قیمت این نوع بیمه را با سایر شرکت های بیمه مقایسه کنید. به جرات می توان گفت قیمت بیمه بدنه ایران بسیار مناسب و ایده آل می باشد. تقریبا همه افرادی که صاحب ماشین هستند از توانایی پرداخت آن برخوردار هستند.

 

از دیگر ویژگی های بارز بیمه ایران این است که امکان استعلام بیمه به صورت آنلاین برای مشتریان محترم فراهم می باشد. بنابراین به سادگی و تنها با کلیک بر روی یک دکمه می توانید از قیمت بیمه بدنه و استعلام آن آگاهی پیدا کنید. پس از بررسی بیمه بدنه ایران با تکمیل مشخصات می توانید بیمه بدنه را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

بنابراین شما می توانید بیمه نامه را در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. این امر مانع از اتلاف وقت شما عزیزان خواهد شد. شاید بد نباشد بدانید که جهت تمدید بیمه بدنه ایران می توانید تعداد سال های تخفیف خود را وارد کنید و در نهایت از همه تخفیفات بهره مند شوید.

مقالات دیگر مرتبط:

بیمه عمر ایران

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 736
  • بازدید کلی : 1,984